Wednesday, 15 June 2011

''Puterishasha'' yang menimbulkan kekecohan di twitter..

aku tak paham la ngan dunia zaman sekarang ni.. memang mende2 maksiat ni satu perkara yang boleh dibanggakan eh..? aku baru dapat tau kat twitter kecoh pasal #puterishasha yang letak gambar die ngan sorg boy yang konon in love.. kalau dah in love sgt kawin je la.. aku bukan la nak jaga tepi kain org, tapi aku cuma nk berpesan2.. kita manusia ni kan kna saling ingat mengingati..klik sini kalau korang nak tgk kekecohan di twitter.. haha, aku tergelak je baca.. mcm2 ragam manusia ada.. hishhh, dunia2...

gambar kat bawah ni terpaksa la aku sensor kat mana yang patut sbb blog aku ni bukan tempat nak cuci mata... gambar ni maybe dalam facebook puterishasha ni and description for this picture ada kat bawah gambar tu.. kalau korang x nampak sila guna menantang ape ntah, aku lupa dah nama mende tu..huhu..




p/s : aku x dapat nak bayangkan betapa hancur hati mak ayah budak   ni kalau tgk gambar anak dorang ni.. x tau la plak kalau mak ayah budak ni pun mmg x kisah.. sesetengah parents mmg x kisah ngan perangai anak mereka yang worst camni..tak gitu..?

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts