Friday, 3 June 2011

budak umur 14 tahun membuat pengakuan yg memalukan...

salam,
semalam aku ada dapat text dari member yg suruh aku tgk satu blog ni... so aku pun check la... aku rasa ramai yang x tau tapi kat facebook memang kecoh.. bukan stakat kat facebook, kat twitter n kat blog2 lain pun tgah heboh bercakap pasal budak yang bernama NADIA ELLIZA@daten milano yang baru umur 14 tahun, tapi dengan bangga dan berbesar hati bagitau kat blog camni...


"ni lagi satu punya hal, aku tau dalam dunia ni tak ramai perempuan ada DARA, skrg mana nak dapat girl yg ada dara, aku kisah apa org nak panggil aku bohsia, kalau kau marah org panggil kau bohsia, memang betul la kau bohsia..sedar sedar la weh.. jangan ingat dalam dunia ni aku sorg je takde dara ! pikir sebelum cakap.. Yeahh.. aku jujur la dgn korang AKU DA PERNAH MAEN ! puas? ade ke org nak mengaku mcm ni..? biar org nak pandang hina kat kita, asalkan kita ada MARUAH DIRI ! THANK YOU.."



mesti korang rasa nak lempang je budak ni kan.. haha.. aku pun rasa camtu sebenarnya... jadi aku rasa terpanggil nak bercerita pasal budak ni... untuk pengetahuan semua, budak ni baru umur 14 tahun.. aku pun tak tau la knapa die cakap die ada maruah diri.. die buat mcm tu pun dah mnunjukkan die mmg x de maruah lansung.. mungkin die x tau, mane2 lelaki yg mmbuat hubungan sulit dengan budak bawah umur samada secara rela atau x rela akan dijatuhkan hukuman kerana dianggap merogol.. so secara x lansung, budak pompuan ni yang serah lelaki tu kat polis.. kes budak ni memang kecoh gila sampai pelakon terkenal yg berwajah pan-asia, JULIANA EVANS memberitahu di twitter bahawa die x de kna mngena dgn budak ni sebab budak ni menggelar dirinya ADINDA EVANS..


aku pun x tau la budak ni mmg betul2 ada hubungan dgn pelakon tu atau budak ni perasan je yg muka die pun ada gaya pan-asia n letak EVANS jugak kat nama die... kat facebook, nickname budak ni DATEN MILANO dan ade jugak la budak2 yg buat page 'ADINDA MILANO EVANS/DATEN MILANO BANGGA  TIADA DARA' dan setakat ni seramai 4034 manusia yang LIKE page ni termasuk aku sendiri.. hehe... pastu kan, aku try search blog budak ni dan carik entry die yg die kata die x de dara tapi entry tu dah x de.. maybe die delete sbb kecoh sgt n tetiba die keluarkan entry baru bertajuk SEMAK... aku pun x tau la ape yg semak, mungkin semak tinggi2 kat blakang umah die.. so bila aku baca baru aku tau yg rupanya die cakap budak2 yg kecoh pasal die ni mmg semak... mungkin termasuk aku skali.. yela kan, die ada maruahhhh... die siap tulis kat blog die ''DON'T HATE ME COZ I'M BEAUTIFUL''... so aku masukkan la 2,3 keping gambar budak ni untuk korang judge sendiri beautiful ke idak... haha.. =P

 Adinda Milano Evans/Daten Milano bangga tiada dara.



so setelah aku tgk gambar2 ni, aku tertanya2 jugak, kat mana yg beautifulnye... ? die bgtau kat blog die yg die ''BUKAN SAHAJA ISLAM DALAM IC.. SO KORANG JANGAN PANDAI2 NAK JUDGE AKU...'' 
yee dik, aku tgk gambar ko pun aku tau ko islam sbb tak nmpak pun rambut ko walau sehelai....hee

pengakuan budak tu mmg mendapat perhatian komuniti online dan media...kalau korang bukak oh! BULAN pun ada cerita pasal ni... 

yg kat bawah ni FB budak tu...









sorry to daten milano.. peace n happy birthday.. :)



14 comments:

  1. peliknya ... ada jugak upanya manusia yg macam ney... moga akan diberi hidayah drpd Allah... insyaAllah...

    ReplyDelete
  2. Salam,anisah.sy pun ada baca blog dak ni..mmg gram btol-btol ngan statement dak nih..ee!tpi dah lame2 baca,rasa kesian pun ada.yela bru umur 14 tahun tpi dah berkelakuan xsenonoh gtu..kalo ye pun dah penah bt bnde yang xelok,jgnlah bukak aib sendiri pegi ckp kat blog bnde gtu..moga dia bertaubat..dan kita ambil pengajaran drp ni.Sepertimana yg dikatakan oleh Nabi kita,lebih kurang bunyi cam ni.."Pabila hilang sifat malu dalam diri,maka buatlah mengikut sesuka hatimu"

    ReplyDelete
  3. bab sebar mende gini laju jer.. post la yang berilmu skit. br yg baca dpt ilmu, awk yg pos lak dpt pahala. ni share mende pape.. siap pic bdk tu lg.. nk jatuhkan aib org watpe?? ingat, anda juga ader family..xmustahil ia berlaku kepada keluarga anda..

    ReplyDelete
  4. Bapak ahh -.- dia bangga dia tak ada dara -.-

    ReplyDelete
  5. KEPADE SEMUA MASYARAKAT YG ASEK NA CITE PASAL DATEN MILANO EVANS....
    kite nie sume orng islam,knape msti na jatuh kn maruah org awk
    nie sume baik ker?sikit pn ta penah berciom dengan boy or girlfriend
    awk sume???bia la die na ade dara ke tak ke,bkn dye mntak MAK,BAPAK kite bela die pon..n bukan MAK,BAPAK kite yg bg die mkn pn....
    aku pn ta phm nie la org zaman skarang asek na cite psal org..
    asek na cite psal burok org je...mne ade manusie dalam dunie nie yg
    PERFECT...lau sumenye perfect kte nie sume da ta dudok kt dalam dunie nie kite sume dudok kt dalam syurga jadi malaikat la wehhh....
    bia la die na cite hal die kt mane2 pn lau die cite kt kite , ssiape yg dnga or bace ape yg die cite diam2 sua...yg awk nie anisah owner blog nie,,sye na tnye awk sikit..awk buat mcm nie awk ingat dapat pahala ke????n awk nie dri keluarge yg baik ker perents u anta pegi skolah n aja u untok buat bnde nie sume ke???ingat la yg kite sume buat silap sye pn jahat jugak tp sbagai org islam tak payah la jage hal org lebih baik kite jage je hal kite sendiri...buang la bnde nie sume brdose lau awk buat mcm nie..AWAK PON BUKAN BETOL SANGAT....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa ayat lebih kurg mcm dia Daten Milano eak?
      Sbg org Islam lah kia jg hal org lain, mgkn dlm konteks admin nie salah. Org yg post benda2 mcm nie bukan nak menujukkan dia betul, dia di jalan yg benar, keluarga dia bahagia.. Tidak.. Dia sedang menunjukkan realiti zaman sekarang. Realiti di mana anak2 muda sudah tiada rasa malu lg. Demi Allah, sye mohon agar diri sye, keluarga sye, saudara sye, kwan2 sye, anak2 sye tidak menjd seperti dia. Sye juga memohon agar Allah memberi hidayah pada dia. Tetapi apabila dia membuka aibnya sendiri, maka masyarakat akan berkata mengenainya. Ini bukan pasal jujur atau tidak, jika kamu hndak bertaubat, kamu mahu Allah membuka aib kamu atau menyembunyikannya? Jika dia dgn bgga memberitahu dia tiada dara kerana pernah buat seks, maka itu hanya mengundang lebih ramai lelaki yg bakal mengambil kesempatan drpdnya.

      Delete
  6. Semoga diberikan hidayah. Dan ...Untuk Daten Milano, kalau dah insaf dan penat melatah nanti datanglah jumpe pakcik di Masjid Putrajaya. Pakcik tok siak je, tapi sangat beriman dan insyallah Daten Milano boleh jadi isteri pakcik yang solehah.. Amiinnn..

    ReplyDelete
  7. Tonton TV1.T2.T3.TVi .Muzik Aktif,astro ria,astro prima.astro warna,astro ceria

    astro arena,bernama tv dan pelbagai channel menarik hanya di  http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html  semua nya di bawakan khas untuk anda

    ReplyDelete
  8. http://1.bp.blogspot.com/-EDXTS6SEL3E/UMi1NDsNvAI/AAAAAAAAGL4/s2FiXn0d6mA/s1600/membuka+aib+orang+1.jpg <~~~~Dua2 salah sorang bukak aib sendiri..
    Sorang lagi bukak aib orang..kalau ye pun nak jadikan pengajaran jgn la sampai letak gambar makhluk tu.. dua2 wa kesian..


    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. tak yah keco2 lah ,tak yah nak jeles2 atau mnjaga tepi kain orang laen.
    hah.. gw konek panjang .. mana dara2 yg nak Testing2 . cakap terang2 .tak yah nak gadoh2 ..psal dara ke ,atau tidaknya. Mau tau ada dara ke tak mai gw do the Testing .hahahah.

    ReplyDelete

thanks for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts