Monday, 11 July 2011

Ternyata Najib Razak sangat Mencintai Rosmah Mansor

Sila tengok gambar kat bawah ni dan pahamkan... ternyata Dato' Seri Najib sangat mencintai Rosmah Mansor sehingga sanggup membelikan Cincin yang berharga 24, 458, 400.00... ada lagi ke lelaki macam Dato' Seri kat dalam dunia ni...?








cari punya cari, eh kebetulan pulak april 2011 memang najib ada pergi amerika dengan rosmah

SEPANG, 9 April -- Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berlepas ke Amerika Syarikat Jumaat malam untuk lawatan kerja ke Washington dan New York bermula 10 hingga 16 April.

Najib, yang diiringi isteri Datin Seri Rosmah Mansor, berlepas dengan pesawat rasmi kerajaan kira-kira pukul 9.20 malam di Kompleks Bunga Raya, Lapangan Terbang Antarabangsa KL (KLIA) di sini.

Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan isteri, Puan Sri Norainee Abdul Rahman serta beberapa menteri kabinet antara kenamaan yang berada di lapangan terbang bagi mengucapkan selamat jalan kepada Perdana Menteri dan isteri.

Sumber : bernama






p/s : ok, x payah kecoh2.. ada ke aku sebut kat atas dari mana dia dapat duit banyak tu...? takde pun kan... saje nak bgtau kat satu dunia yang dia sayang bini die.. salah...?? hahaha

32 comments:

  1. mana dapat duit... cesss hahaha

    ReplyDelete
  2. Best le Datin Rosmah Dapat CinCin. mahal.huhu

    Old Trafford

    ReplyDelete
  3. sume org tau le... x perlu ckp kuar... tunggu la, masa PRU nanti... nak tgk muke rosmah dgn najis tu cam ner....

    ReplyDelete
  4. gaji najib brpa huh..? mampu plak dia beli..

    ReplyDelete
  5. haha...entry yg betul2 mkn dlm...kalo najib bace ni konfem2 dye ingt ko perli dye dowh...

    ReplyDelete
  6. @old trafford : best la.. kau x de kan? haha
    @anon : :)
    anon: mungkin duit gaji die mahal kot *positif thinking*

    kamil : eh gile ke aku nk perli die.. aku syg Najib ok... hahaha..OMG..

    ReplyDelete
  7. byk la ko punya positif thinking....

    ReplyDelete
  8. deqli : x boleh ea nk positif thinking..?

    ReplyDelete
  9. beli cincin buat pe. beli rumah banglo seketul kan lg best haha

    ReplyDelete
  10. jumlah yang sangat besar....membazir. cincin belah rotan pun dah cukup bermakna kalau suami belikan. heheh. ish..duit banyak tu kalau tolong rakyat yang kesusahan kan bagus

    ReplyDelete
  11. tu duit rakyat lah jugak...hmmm

    ReplyDelete
  12. gile mahal punye cincin..aku nak beli cincin tikam pun tak mmpu..=(..Bertuah rosmah...

    ReplyDelete
  13. bestnyeee ! humm , kaye2 tapi boros pon tarak gune kann .

    ReplyDelete
  14. dasatnya...mana dapat sumber ni...siap capture sistem kastam lagi plak...

    ReplyDelete
  15. rumors mengatekan bulan 8 ni bakal ade kemelesetan ekonomi. x reti2 nk bejimat ke najib? jgn gune duit rakyat sudah =.=

    ReplyDelete
  16. Banyaknya duit dia. Aku bulan2 paras hidung je,huhu

    ReplyDelete
  17. rakyat paras hidung...

    ReplyDelete
  18. xpe2.. PRU13 la jwapannye nnti.. nnti lps PRU13, cincin tu boleh la dia gadai kan utk melarikan diri.. yg pasti, dia x kn lari ke Mongolia.. muahahahhaa

    ReplyDelete
  19. saya bangga ada pemimpin yang kaya seperti dia.....ahaha....

    bazirkan duit rakyat....cer pergi sedekah....dpt pahala sampai ke mati...

    ReplyDelete
  20. lantak dia le...pandailah dia menjawab kat akhirat nanti...bukan boleh bawak ke kubur pon..

    ReplyDelete
  21. wah...untunglah..rakyat dia yang susah makin susah......

    ReplyDelete
  22. program cincin PERMATA..... (sigh!)

    ReplyDelete
  23. x kluar tv1 plak berita sensasi neyh? tv3? astro? utusan ? berita harian? cmne pak lebai n mak lebai kt kampong2 yg dok ngadap tv krajaan najibulmuntanajis ni nk tgk cincin tu wok... rosmahakktuihh

    ReplyDelete
  24. 24juta tu...syg giler la PM kite ngan isteri dia..sure meniaga byk masyuk kan??? alhamdulillahh rezeki....katenyeeee

    ReplyDelete
  25. DUIT MENIAGA LENDIR DAN PELUH RAKYAT MALAYSIA YG BODO DAN DUNGU SOKONG DIA

    ReplyDelete
  26. aku tak kesah lah berapa banyak dia keluar duit. Yang aku kesahnya dah sah-sah dana negara digunakan...

    ReplyDelete
  27. ..p.s.

    SPRM boleh berlakon tak nampak ker ?
    ..... boleh berlakon tak tau ker ?
    ..... boleh berlakon bermacam-macam tak yang lain ker ?

    ReplyDelete
  28. RM KER DOLAR KER POUND TU?

    ReplyDelete
  29. Bleh ah aku mintak pinjam cincin dia ni.
    Ade gak syer aku dalam pembelian cincin tu. Dem.

    ReplyDelete

thanks for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts