Wednesday, 13 July 2011

Wartawan Tv3, Izwan Azir Salleh yang useless..

Siapa tak kenal wartawan TV3suku ni, Izwan Azir Salleh..
Sabtu lepas die ada buat liputan kat Perhimpunan Bersih dan kena booo...
kesian ke...?
aku tak kesian lansung.. die cakap kat FB yang die cuma menjalankan tugas..
yela, tak salah ko nak jalankan tugas tapi ko tak sedar ke yang ko jalankan tugas memfitnah orang..?
ko ingat bagus sangat ke kerja ko tu..? hasil pendapatan ko pun haram...
kalau aku la jadi ko, aku resign je.. tak sanggup aku dapat saham kat akhirat....
ko ngan bos ko sama je, kuat mengampu..
camne kalau Pakatan Rakyat memerintah nanti, ko boleh carik makan ke masa tu...?
aku rasa mesti ko ngan bos ko mengampu Pakatan pulak time tu...
masa tu aku gelak je tengok perangai bodoh korang....
nak tau camne aku gelak? 
camni.... muahahaha..

ko ni hensem, tapi sayangnye pemikiran ko yang sempit tu tak mampu nak cairkan hati aku dan tak mampu untuk menghalang aku daripada tulis pasal ko.. jadi inilah yang anda dapat... hahaha



ko tengok wartawan pompuan tu, rileks je duk tengah orang ramai sebab die menyampaikan berita yang benar... ko tak berani sebab ko tau kalau ko turun tu memang ko kena taram je ngan diorang.... berani kerana benar..!!






"Pada akhir zaman akan muncul pembohong2 besar yang datang kepadamu dengan membawa berita-berita yang belum pernah kamu dengar & belum pernah didengar oleh bapa-bapa kamu sebelumnya, kerana itu jauhkanlah dirimu dari mereka agar mereka tidak menyesatkanmu & memfitnahmu" -
Sahih Muslim...

11 comments:

  1. lagi satu....lintas langsung ada pakai skrip ke? tak ada kan..so, semua yang izwan cakap hari tu adalah datang dari diri dia sendiri.... aku yang tgok lintas langsung dr tv3 hari sabtu tuh pun rase bodoh ditipu bulat2 oleh pemberita... kesian orang2 yang ditipunya....benci lah camni!

    ReplyDelete
  2. memang kalau nak tahu fasal bersih hari tu,takkan tengok tv sebab tak ada yang betul. semua nak nampak betul je.tapi untuk mereka di kampung yang tiada akses internet memang kena tipu kaw2 la

    ReplyDelete
  3. internet ni semua boleh percaya ke? hehe.

    ReplyDelete
  4. #c.i.k.a.m.i.e.a

    betul semua benda kat internet ni belum tentu boleh percaya kan?

    tapi, berita kat tv ngn surat khabar tu semua boleh caye ke?

    ReplyDelete
  5. betul kt internet bukan semua boleh percaya tp kita boleh buat bndingan ikut kebijaksanaan kita.kalau yg berhujah beri bukti n fkta yg kukuh, bolehlah kita terima. kalau sebaliknya kita tlak dlm tv pula buat kita mcm tak de akal je. tkde pilihan...lama lama tgk tv jadi bodo free je..

    ReplyDelete
  6. bertaubat la weih. member bapak aku pun dah quit keje ngn tv3. x sanggup lg nak menipu rakyat

    ReplyDelete
  7. ERM...HAKIKATNYA SEMUA CITE NAK MENANG JERRR...HUHUHHUHUU

    ReplyDelete
  8. Aah, semua nak menang jer, semua rasa diri betuk

    ReplyDelete
  9. hang ni bongok ka Mr Bloger??
    Serrrrr

    ReplyDelete
  10. dah lah mengutuk2 guna plak hadis kat bawah tu


    layak ke?

    ReplyDelete
  11. Sumbangan derma untuk asnaf fakir miskin. Para dermawan yang budiman. Anda boleh menderma ke akaun maybank.
    Nama: Adila Bin Suboh
    Nombor Akaun: 151089317354

    ReplyDelete

thanks for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts