Tuesday, 12 July 2011

Bukan Semua Polis Kejam

ok, aku akui memang bukan semua polis yang kejam.. 
aku pun ada kenal polis yang baik2...
aku buat entry ni bukan untuk mengampu, tapi untuk bersikap adil..
yang nak mengata tu teruskan mengata..

aku nak tengok gak berapa ramai blogger BN yang puji memuji pembangkang..
aku rase aku belum penah jumpa lagi blogger BN yang puji pembangkang macam puji Najib..
mungkin aku tak perasan, tapi kalau ada sila la bagi link kat sini, aku nk gak tengok...
aku sebagai blogger dan juga rakyat Malaysia yang berhak bersuara...
korang kalau tak puas hati korang buat la blog sendiri dan cakap apa yang tak puas ati..
tak de sape nak halang punye..
andai kata satu hari nanti Pakatan Rakyat berjaya memimpin negara, hal yang sama juga BN akan buat.... 









KUALA LUMPUR – Walaupun terjadi pelbagai kekecohan sewaktu lebih 1,000 penyokong BERSIH 2.0 ditahan di sekitar ibu negara, pihak polis mengambil pendekatan bersifat kemanusiaan ketika membawa mereka ke Pusat Latihan Polis (PULAPOL) petang semalam.
Selain proses dokumentasi dijalankan dengan selesa, mereka yang ditahan juga diberikan makanan berbentuk ‘buffet’, diberi rawatan perubatan dan diberi peluang mendirikan solat dalam keadaan yang cukup tenang.

tapi kita tak tau niat diorang kan...? eh, dah2... x mau negatif thinking..

p/s : korang paham ke entry ni...?


6 comments:

  1. mereka bkn penganas...memang patut pun dorg d layan mcm 2...

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Paham kot entry ni.. Ehehe.. =)

    ReplyDelete
  3. time2 cmni la bru nk tnjuk baik.. xpun time2 mengundi bru tnjuk muke.. 'eh dah2 xmau negatif thinking' .. cube lau org2 miskin tegar kt negara ni d layan cmni slama ni,xde kot org benci pimpinan. menteri dduk banglo berjuta2,ade rakyat dduk rumah air ng api pn xde lg da 50thn merdeka aka BN perintah. bla bla bla..............

    ReplyDelete
  4. kaispagi : wakaka, ko x nak negatif thinking tapi dok menambah lagi.. haha

    ReplyDelete
  5. Hahaha

    Polis bayar ka ? Harga buffet itu berharga rm40 ribu ... itu duit rakyat brother .

    ReplyDelete
  6. sikit2-sikit dt rakyat..huh..mcm xde modal lain nk gune..seorg kakitgn hosp. dr pakar, buat pembedahan dgn caj harga beratus ribu..surgery tu pon 50:50..klu success oklah..klu fail cmne..huh..abes jugalah kn dt rakyat...think wise perhaps..

    ReplyDelete

thanks for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts