Tuesday, 19 July 2011

Ini Entry Berkaitan Page di Facebook


tajuk aku ntah ape ape
tapi takpe
janji korang paham
huhu

tadi aku try tengok page ni kat facebook...





aku scroll down 
pastu jumpa ni






page ni dah tentu tentu la tempat nak mengampu Najib kan
tapi malang..
soalan yang admin page ni tanye menghasilkan jawapan yang 
tak berpihak pada Barisan Nasional pun..
ape yang aku mampu buat hanyalah tergelak..


tapi gelak2 jugak..
jangan lupa ''LIKE'' page ni kat facebook








para penyokong tak pernah jemu menaip komen kat page ni
ada yang menunjuk bakat pantun, ada yang ''memuji'' Najib dan Rosmah
err..ade ke...? -___-


ni antara yang selalu aku tengok 










kalau Najib baca ni pun aku rasa die gelak sama
hahaha.. =)



No comments:

Post a Comment

thanks for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts