Sunday, 17 July 2011

Rosmah Nampak Jelita bersama beg tangannya..

cerita ni dah basi kot...
tapi....
ade aku kesah...?
huhu...

first, tengok dulu gambar si gadis ayu dan jelita bersama pasangannya yang kacak lagi bergaya..






tapi aku bukan nak cerita pasal pasangan hot ni...
aku nak cerita pasal beg tangan Rosmah tu...



ok, gambar atas ni bukan Rosmah ye..
jauh panggang dari api...hahaha
aku nak tunjuk beg tangan tu...
beg tangan tu berjenama Birkins ye tuan2 dan puan2..

sedikit info pasal beg tangan ni...

The Birkin bag is a handmade purse by Hermès and named after actress and singer Jane Birkin. The bag is a symbol of wealth due to its high price and elusiveness to the public. Its prices range from US$9,000 to US$150,000. Costs escalate according to the type of materials. The bags are distributed to Hermès boutiques on unpredictable schedules and in limited quantities, creating scarcity and, intended or unintended, exclusivity. It is highly coveted and, for several years, was reputed for having a waiting list of up to 6 years; the longest wait for any bag in history. (read more here:http://en.wikipedia.org/wiki/Birkin_bag)


hello...
Rosmah ni first lady ok..
tak main la beg tangan fake ni..


ok....
pengampu Najib, tak payah nak menyalak kat sini...
aku tak cakap ape2 pun...
aku tau la Rosmah mampu beli...
gile ke tak mampu...
kalau cincin pun juta2, apatah lagi beg tangan...
korang try la mengampu Rosmah..
mana tau kot die nak bagi korang satu beg tangan die...
bertuahhhhh la korang...
kahkahkah...


tu je cerita saya...
renung-renungkan dan selamat memikir motif entry ni...
ok bye.

7 comments:

  1. OH MAK AIH......harusnya duit itu digunakan untuk menolong rakyat yang kesusahan ya....
    keinginan beliau untuk rasa...huhu

    ReplyDelete
  2. rosmah ni mmg bodoh orangnyer.... tengok rambut dier la dah tau kebodohan dia tahap aper.... malas nak komen banyak... ni kalau mati aku ingat kener tanam dalam simen ni.

    ReplyDelete
  3. untuk pengetahuan sidang pembaca..... ketua negara ialah Yang Di-Pertuan Agong dan isterinya tentulah the first lady....ye....tuan-tuan dan puan-puan...ye....DS Najib tu cuma perdana MENTERI (golongan menteri je...cuma dia tu mengetuai menteri.....menteri ni macam hulubalang zaman dahulu... ye...jadi.....Rosmah tu tak layak dipanggil First Lady ...kalau nak lawan jugak ....bermaksud...anda menentang perlembagaan....itu tak mengikut rukun negara tu
    KELUHURAN PERLEMBAGAAN

    ReplyDelete
  4. bkn ke si rosmah tu sndri yg iktiraf die first lady..? kan ade dlm iklan kat tv tuh..

    ReplyDelete
  5. cess...ribu2 parents aku bayar cukai....ke situkah? atau itu hasil tabungannye sejak janin? handbag aku brand 'rumahkita' je...hahaha....x main la nama2 artis nih....

    ReplyDelete
  6. mak aih...sial tul babi rosmah ni,tu pakai duit tabung mak dia ke tu...lahanat!!!! aku pakai beg plastik giant je buat letak pakaian.

    ReplyDelete
  7. haha.. aku dah berkali2 bace comment anonymous kat ats nie.. mmg lawak tul la.. kesian ngan rayat jelata skrg. klu still lg kerajaan skrg dipilih utk election akn dtg nie, aku xtau la ape jd kat negara malaysia yg tercinta nie thn 2020 nnt. mgkin ade rakyat kebuluran n mgkin juga ada yg mengharungi hidup seharian ddk tepi2 jln mcm kat mesir. kesian..

    ReplyDelete

thanks for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts