Friday, 22 July 2011

Dr. Mashitah: Solat Perkara Kecik Je.

apa nak jadi la dengan Mashitah ni.
dengar la video ni.


video


solat dengan zakat perkara kecil je.
berenang la jauh2 takpayah solat pun takpe janji nama negara harum ye mashitah..?

bertaubat la mashitah.




6 comments:

  1. memang mkin truk dye skrg sejak msuk politik ni. tdung pun dh mkin singkat -.-

    ReplyDelete
  2. masya Allah.tak sangka orang yang berilmu agama ni boleh tersasar pandangannya. tudung pun makin lama makin naik. mana auratmu wahai ustazah......?

    ReplyDelete
  3. tak ada orang nak pegi lempang dia ker? dah sakit jiwa sangat tu

    ReplyDelete
  4. haha.. aku klu jmp die nie bkn setakat nak lempang je. aku nak bunuh jer die. mmg dah tahap WAJIB di bunuh die nie... jgn la malaysia kena bala sbb pompuan nie n the gang..

    ReplyDelete
  5. ape ke babi betina bodoh maSHITah sial ni???kalau camtu..ko pg la jd pelacur..jual pepek ko kt mat2 jongos...perkara kecik je kn.....babi pun xbodoh cm ko la ustazah sial...

    ReplyDelete

thanks for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts