Wednesday, 13 July 2011

Eh, Page ''100,000 People Request Najib Tun Razak Resignation'' glamour la.. huhu

aku baru nak tido tetiba terbaca pulak pasal ni... 
tak salah aku nak kongsi ngan korang2..
page ''100,000 People Request Najib Tun Razak Resignation'' kat facebook dah glemer dan sedang hangat diperkatakan.. 

nak pulak lepas masuk dalam TV1 dan Yahoo news..

aku nak jumpa la pengasas page ni..nak bagi hadiah.. tolong contact aku.. huhu

Najib pulak, takkan tak paham2 lagi..?




update : nak tengok Yahoo news yang ada citer pasal page ni KLIK SINI

4 comments:

  1. hahahaha najib sengal, tu la duk bentang kat parlimen pembebasan cukai spender n coli branded bini dia je...kang da padam muka...bodo mkn kentoot la najib ni...

    ReplyDelete
  2. wow..dah terlebih daripada target tu.huhu

    ReplyDelete
  3. empunya blogger saya pinjam tagline tuan......... hehehehe

    ReplyDelete
  4. Salam,
    Ehehe.. Tetiba terasa bangga sebab jadi antara orang yang terawal LIKE page ni.. Mase tu belum cecah 20 ribu LIKE lagi... =)

    ReplyDelete

thanks for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts