Monday, 11 July 2011

Kalau polis macam ni alangkah bagus..

Semua sedia maklum macam mana aksi polis2 Malaysia sewaktu perhimpunan BERSIH yang lalu... tapi cuba bayangkan aksi2 polis macam dalam gambar kat bawah ni.. kan bahagia namanye... siap boleh bergurau senda lagi... negara pun aman bahagia... tak gitu Najib...? 






tapi jangan harap la... erk? arini smua entry aku cter pasal polis... tak kisah la, aku nak tolong rakyat.. ni salah satu cara... betul tak...? 

bila kita tengok gambar akak kat bawah ni, sedih hati kita.... kesian akak ni.. kalau aku ada kat situ masa ni, aku pukul2 perut abg polis yang boroi tu... 





5 comments:

  1. bila kita di beri kebebasan bersuara tapi in reality kita tetap di sekat

    ReplyDelete
  2. "tolong encik..jgn tangkap saya...tolong lahh..."

    "xde puan....mari ikut saya...mari2..balai cite"

    :D

    ReplyDelete
  3. apa la. . . .p jumpa najib trus la. . .face 2 face. .sekadar nak menambah dosa jak. . .post2 d blog. . .kalau btul sangat. . p la jumpa trus ngn agong. . haa~ bincang bebaek ngn die masalah ttg malaysia. . .

    ReplyDelete
  4. cakap senang je mcam bleh jmpa najib tepi jln. nk jumpa jkk umno pun susah apalagi nk jumpa najib.

    ReplyDelete
  5. kelakar betul lah si bahlol Anon 13 July 6.34 pm. nak parking kereta kat Putrajaya pun susah giler.. hantar surat aduan kat dia pun, kena peram dek balaci nya...nak jumpa timb. menteri pun bertapis tapis dhn para balacinya...inikan pula nak jumpa si bibir berair tu....

    ReplyDelete

thanks for your comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts